Gearriveerd!!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rieky Muijrers - WaarBenJij.nu Gearriveerd!!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rieky Muijrers - WaarBenJij.nu

Gearriveerd!!!

Blijf op de hoogte en volg Rieky

31 Oktober 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallooo,

Zo daar ben ik dan @X Base in Auckland. Na een trip die langer duurde dan gepland dankzij de vertraging in Dubai, kwam ik gistermiddag aan in Auckland.

Op het vliegveld aangekomen kwam ik na ongeveer een uur buiten. (douane etc.) Hier stond céline me op te wachten. Dit had ik niet meteen door, maargoed. (sorry ce:P)

Vervolgens hebben we de bus richting het hostel gepakt waar ik de eerste paar dagen verblijf. Ik moet zeggen dat het natuurlijk even wennen.Heb momenteel het idee dat ik op kamp ben.

Afijn even terug naar gisteren. Ik ben nadat ik me had opgefrist met Céline meegegaan naar haar "huis". Hier heb ik een hapje meegegeten en er was wifi dus ben ik meteen gaan appen. Heerlijk om dat te kunnen doen na 1,5dag.

A.s. zaterdag zal ik verhuizen naar het huis waar Céline woont, hier kwam gelukkig voor mij een kamer vrij!

Voor nu is dit even mijn update! Ik zal als ik verhuisd ben een uitgebreider verslag typen.

Groetjes,,,,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rieky

Actief sinds 20 Okt. 2013
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 9624

Voorgaande reizen:

11 Maart 2022 - 14 Maart 2022

Hoe reis ik met het vliegtuig naar....??

28 Oktober 2013 - 01 Maart 2014

Down under

Landen bezocht: