laatste verslag zuidereiland - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Rieky Muijrers - WaarBenJij.nu laatste verslag zuidereiland - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Rieky Muijrers - WaarBenJij.nu

laatste verslag zuidereiland

Door: ich alwer

Blijf op de hoogte en volg Rieky

30 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Hallohallo,

Nou sneller dan verwacht een update van de afgelopen week. Zoals ik aangaf bij m'n vorige verslag stond er een dagje Bluff op het programma. Het "dagje" is een halve dag geworden. Nog erger dan Invercargill. Ginne vots te doee :p. Op een ding na: het einde van de state highway. Voor toeristen is dit het zuidelijkste punt. Dat was leuk om een keer te hebben gezien.
Daarbij kwam ook nog eens dat ik op een bankje vanhet uitzicht zat te geniete en toen 3 britse meiden langsliepen. 1 had de broek omlaag gedaN de andere het topje naar beneden en er was 1 normaal meisje bij. Ik kreeg toen een bloem aangereikt en dan kon weer van de bucketlist worden gestreept.

De dag erna ben ik richting dunedin gegaan. Een hele mooie stad! Hier heb ik de peninsula en de cadbury fabriek bezocht en nog een aantal kerken.
(uitgebreid verslag als ik terug ben)

Vervolgens met de bus naar Christchurch.(inne himmelfahrt :p) Na aankomst ben ik meteen naar het hostel gelopen en heb daar nog met wat duitse kamergenotes gesproken en toen ik aakker werd was er nog n nieuw duits meisje (ze zijn overal)

Ze was s nachts aangekomen in NZ en wist niet wat ze moest doen. Ik had met iemand afgesproken(huur inner v glenside tot december)
Hij heeft ons met de auto rondegereden door christchurch. S middags nog fish en chips gegeten op het strand en daarna door naar kaikoura.

weer 2,5u bus, maar het was de moeite waard! Heel mooi uitzivht over dd zee en een geweldige sterrenhemel! Vandaag heb ik met de zeehonden gezwommen. Een hele leuke ervaring!!

In het hostel waar ik nu ben heb ik, hoe kan het ook anders,een duits meisje met een auto en ze heeft dezelfde vlucht als mij. Ideaal!!

Leute ik ga geen foto's uploaden, die komen wel n andere keer.

Morgen ga ik naar Brisbane (als ze me laten gaan)

Ajuu paraplu

  • 30 Januari 2014 - 13:30

    C:

    Ha kink,

    klinkt good, al wis ich 't miejste natuurlijk al ;) Veul plezeer in bij de kangaroos en koalabeertjes alvast wa ;)
    Ich zal mich zamstig och wal inne namens dich drinke :P

    xx
    de oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rieky

Actief sinds 20 Okt. 2013
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 9601

Voorgaande reizen:

11 Maart 2022 - 14 Maart 2022

Hoe reis ik met het vliegtuig naar....??

28 Oktober 2013 - 01 Maart 2014

Down under

Landen bezocht: